fredag 27 januari 2012

Träning, fynd och julafton i januari

Satt och räknade ut veckans träning hitintills och för resterande dagar...Räknade inte med alla promenader med fröken Elsa..
Summan av det hela blev:

  • 240 minuter crosstrainer
  • 240 minuter special ryggprogram/rehab
  • 170 minuter gym
  • 100 minuter spinning

Känns som jag kan vara nöjd..Träning belönar sig på flera olika sätt..På gymmet finns ett stämpelkort man kan använda sig utav..Det går ut på att under 1 år få ihop 90 dagar av träning..En stämpel per dag..Och efter ett visst antal gånger får man ngn form av gåva...



En gåva efter 54:e träningstillfället med start 27/10-11





Fyndade lite trådar på Netto






Är med i en virkgrupp på FB ..eller flera men iaf så har det anordats ett garnbyte/hemlisbyte...Det hela går ut på att alla får besvara samma frågor...Jag får en person som jag ska skicka till och en annan person ska skicka till mig..Med hjälp av frågorna skapar man ett paket och ledtrådar så vi kan lista ut vem som skickat till en själv...Rena detektivarbetet ;-)
Idag var det min tur att få julafton i januari :-)


Hemlis paket som kom på posten idag




                                                        Någon år tydligen trött ikväll
Älskade Spiro <3

6 kommentarer:

  1. Fin liten blogg du har :)Kram Heléne

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Tack Elin :-) Är så ny på detta här

      Radera
  3. Många härliga garner, färger, bra boktips och vackra disktrasestrukturer på din sida, men allra bäst hittills var allt Spiro! ♥

    Gekramen, Schönen freülein! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp....helt klart är Spiro bäst <3

      Radera