torsdag 9 februari 2012

Morgonstund har guld i mun eller snödrivor

Morgonstund har guld i mun...Idag gick det inte att ligga och dra sig...Sotaren var på intågande...
Fast..med tanke på detta väder så hade jag gärna stannat en stund under täcket...

Morgonstund har guld i mun


Dagens väder är mindre skoj...Lite snöflingor och en massa hård kall vind...med drivor som resultat...Typiskt skånsk vinter med andra ord...
-3 känns såååå mkt kallare...Får mig att minnas Marcus högvakt...Brrr säger jag...Var  -22 på sina ställen när vi körde till huvudstaden...Men under själva cermonin var det ca -16...Inte lätt för en skåning på vift...



Marcus i sista ledet längst ut till vänster, närmst i bild




Mina älskade söner..Liten och Stor <3 <3


Lagom genomfrusen..Januari -10


 Inte annat än att jag längtar efter varmare tider...Härliga våren..med värmande solstrålar...




Lääääängtar

1 kommentar:

  1. Lycka till med bloggen min vän, saknar dig// Lotta

    SvaraRadera