tisdag 28 februari 2012

Tomten finns även i februari

Har varit dålig på att blogga ...menmen...mår man inte riktigt bra så gör man inte det...Lite svårt att få orken att räcka till..
Fast nu kan det bara bli bättre...även om jag har svamp i hela munnen..
Har inte heller hostat ihjäl mig även om jag känner mig trasig både här och där...



                                             Har roat mig med att virka på mina sjalar..







                                                      Har även blivit en disktrasa...



Gjort i Tildas nya multigarn




                                                 Ikväll påbörjade jag några påskägg...



Lite stoppning så fixar det formen






                                                Fick min nya bibel i veckan som förflöt











Och den som säger att tomten in finns ljuger...Han finns...även såhär i slutet av februari..



Fick även en lila bukett



Elsa har varit en sann vän när det vaqrit motigt







1 kommentar:

  1. Åh, vilken underbar vovve! ♥ Jättefina virkningar också förstås! :D

    Kramen! ♥

    SvaraRadera